De presentatie van Milo Berlijn maakt je vrolijk, inspireert en prikkelt. Het gaat over gastvrijheid, blijheid, service en jouw gast. We denken wel dat we het goed doen, maar is dat ook zo? Hoe ervaart onze klant dat?
Het begint met de bewustwording van het eigen gedrag. Door de medewerkers continu een spiegel voor te houden, ontstaat er een “dat is inderdaad waar” gevoel. Of; “dat herken ik eigenlijk ook bij mezelf”. Een ‘spiegel’ over het eigen functioneren met een scala aan oplossingen. Deze confrontatie heeft uiteindelijk het veranderen van het gedrag tot doel. Gebracht met veel praktische voorbeelden en veel humor. Lachen met een ondertoon. “Ja……..leuk, maar verdorie dat doe ik ook!”.
Zo ontstaat ‘confrontainment’. Een andere, belevingsgerichtere manier van presenteren. Met als centrale (en bloedserieuze) vraag: hoe servicegericht is uw organisatie eigenlijk? Na afloop gaan deelnemers met een goed, vrolijk en gemotiveerd gevoel naar huis. Klaar om datgene wat ze hebben geleerd (of afgeleerd) over zichzelf in de praktijk te brengen.